هتل آکرا لارا آنتالیا : هتل پنج ستاره آکرا، که با نام ددمان نیز شناخته می شود، در کنار ساحل لارا قرار داشته و یکی از هتل های همه چیز تمام این منطقه محسوب می شود. هتل آکرا لارا آنتالیا، برای تمام افرادی که به دلایل مختلف به آنتالیا سفر کرده و خدمات بسیار خوبی در زمینه های مختلف نظیر سالن کنفرانس و جلسات، سالن برگزاری مراسمات، منشی تور، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن آرایشی، کتابخانه، صندوق امانات، رومه رایگان در لابی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، گاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار و . به توریست ها و گردشگران تور آنتالیا ارائه میدهد.  

هتل آکرا لارا آنتالیا

اتاق های هتل آکرا لارا آنتالیا

هتل آکرا لارا آنتالیا به طور کلی دارای 471 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های دلوکس اجرایی
  • اتا های دلوکس بزرگ
  • سوئیت های کرنر
  • سوئیت های مدیترانه
  • سوئیت های اینفیتی
  • سوئیت های اوشن
  • سوئیت های پانوراما

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره به سمت دریای مدیترانه و یا کوه های توروس چشم انداز داشته و دارای خدمات و امکانات منحصربفردی هستند. از جمله امکانات یکسان بین تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، میز مطالعه، بطری آب معدنی رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار و . اشاره کرد.

اتاق های هتل آکرا لارا آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آکرا لارا آنتالیا

امکانات رفاهی بسیار خوبی در این هتل برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا ارائه شده از جلمه استخرهای روباز و سرپوشیده، تنیس، والیبال، زمین فوتبال، بسکتبال،  زمین بازی مخصوص کودکان، سالن بدنسازی، سایه بان، حمام آفتاب، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، سنگ داغ، ورزشی و سوئدی، حمام ترکی و . که حتما میتوانند میهمانان را سرگرم کنند. هتل آکرا لارا آنتالیا سه رستوران داشته که برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، دریایی، ایتالیایی و . را سرو می کنند. رستوران اصلی هتل های صبحانه و شام را به صورت سلف سرویس، رستوران بیسترو وعده های نهار و شام و رستوران آسمانی تنها وعده های شام را به همراه چشم اندازی از دریای مدیترانه برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آکرا لارا آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل آکرا لارا آنتالیا

 

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر آنتالیا، مرکز تراسیتی، کافه ها و رستوران های اطراف سه کیلومتر فاصله است. فرودگاه بین المللی نیز تا هتل آکرا لارا آنتالیا پانزده کیلومتر فاصله دارد.


توریاب لارا ,آکرا ,آنتالیا ,سوئیت ,اتاق ,رستوران ,آکرا لارا ,لارا آنتالیا ,توریست های تور ,برای میهمانان ,کیلومتر فاصله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

✓ جی دی تیک آرشیو رمان اجناس فوق العاده محصولات اینترنتی نوجوانان پمپیران رسانه اینترنتی گلکسی استار pabloqme5 cant Sabrina2nw Situs